Total Pageviews

Sunday, March 27, 2011

Tamatlah riwayat hidup Alakay...

Hari ni 27 hb Mac 2011....sedang aku rajin2 mem'vacuum' rumah...tiba aku tengok Alakay dikandangnya tidur punyala nyenyak....selalu dgr bunyi vaccum die dah terkejut...mula2 mmg aku ingatkan dia tido nyenyak...amek camera nak tgkap gambar Alakay tidur...alangkah terkejutnya rupanya...Alakay tuh dah mati rupenye....dengan hati yang sedih...aku panggil anakku Iman,beritahu pada dia Alakay dah mati...tp iman si kecik yang tak tahu apa2...cuma ketawa jer tengok arnab tu tak gerak...yelah,budak kecik mana dia faham mati tu apa....so, alkisahnya sekarang aku dah xde arnab langsung...so terpaksalah aku membeli seekor lagi yang baru...hasrat di hati nak belo holland lop...tengoklah pos yang akan datang nanti...ade rezeki adelah arnab yang baru di rumahku nanti...

No comments:

Post a Comment