Total Pageviews

Tuesday, February 1, 2011

Alakay my baby holland lop ear rabbit

baby holland lop ear rabbit ni baru dibeli dr yong peng johor...baby rabbit ni namenye alakay....beli murah je dalam rm120....sbb arnab ni bukan pure breed pun,jauh sekali ada show quality or pet quality...mahal sgt nak beli pure breed...tunggu nanti ade duit yg agak banyak,thn mungkin aku beli yg pure breed punya...buat masa skang utk suka suki je,biarla aku bela yg biasa2 murah2 je harganya,so inila baby holland lop ear aku yg baru,namenye alakay...sgt kiut,lincah,laju gile die lari,sgt susah nak tangkap....skang aku tempatkan die dgn arnab jantan induk aku name Bunir....sbb alakay ni betina,bila aku letak dgn Blem,arnab betina induk tu,die gigitnye Alakay ni...betina mmg xleh duk satu kandang,adoiii....so,skang die duduk same cage dgn Bunir,Blem duk sekor2...so tinggal 3 ekor je arnab yg aku ada skang,setelah 8 ekor anak Bunir n Blem abes dijual...

No comments:

Post a Comment