Total Pageviews

Saturday, February 19, 2011

Moving Out~~~

Masa cuti raya cina hari tuh...aku berpindah rumah ke presint 14...masih lg apartment...cuma bezanya ni apartment kuarters kerajaan...sebelum ni aku duduk kuarters sekolah dalam Sekolah Sultan Alam Shah...dulu masa duduk dalam sekolah,rumah apartment tuh ade beranda...so byk space jugakla nak letak2 arnab2ku...tp apabila berpindah ke apartment Presint 14 ni,mmg xde beranda lgsung...pening kepala gakla aku pikir mane nak letak arnab2 ni....so,disebabkan beberapa kekangan...akhirnye aku membuat satu keputusan besar untuk membela seekor shj arnab iaitu Alakay...my baby Holand Lop ear....terpaksa aku hantar my Bunir and Blem ke Arnabkus Rabbitry disebabkan xde tempat nak letak arnab2ku yang dewasa tu...so sekarang ni Alakay aku letak dlm cage di satu bilik stor yg agak luas besarnya....selalunya aku lepaskan Alakay merayap2 dalam rumah...bila die nakal aku kurung semula...pastuh keluarkan balik,nakal lg kurung semula...hohoho...tp Alakay nih telinganya masih tak jatuh2 lagi...konfius jugak aku tgk Alakay ni...bilala telinganya nak jatuh?

No comments:

Post a Comment